Na "dzień dobry" słów kilka...


Witaj w moim świecie! 

A może to ja powinnam powitać blogosferę, bo to ja jestem tu nowa?
Tak czy inaczej - dzień dobry. Nazywam się Anna Jakubek i jestem polonistką z wykształcenia (no, prawie, został mi jeszcze rok), liderem struktury sprzedaży sieciowej z zawodu, a fotografem z zamiłowania.



Kiedy pojawiła się u mnie ta pasja? Trudno jednoznacznie określić przełomowy moment, aczkolwiek aparat towarzyszył mi praktycznie od zawsze. Gdy miałam pięć lat, moi rodzice kupili tzw. cyfrówkę. Oni czytali instrukcję, a ja "wypstrykałam" całą pamięć, uwieczniając wszystko, co tylko wydało mi się interesujące w naszym domu.

Później nabywałam coraz większego doświadczenia. Kolejne własne aparaty, a cztery lata temu w końcu wymarzona lustrzanka. Dla wtajemniczonych i zainteresowanych - aktualnie posługuję się Nikonem D5300 z obiektywami Nikkor AF-S 18-105mm f/3.5-5.6G DX oraz Nikkor AF-S 35mm f/1.8G DX. W znacznej mierze jestem samoukiem, ale brałam udział w kilku kursach fotograficznych (m.in. szkolenie z fotografii studyjnej i modowej).



Na blogu zamierzam dzielić się z Tobą moim doświadczeniem, relacjami z wypraw fotograficznych oraz wskazówkami dla początkujących amatorów bardziej zaawansowanej fotografii. Zapraszam do pozostania ze mną i zaglądania na bieżąco!

Komentarze

Popularne posty